Segundo objetivo acabado

El sábado por la mañana me levanté prontito y acabé el segundo objetivo del mistery quilt en la que estoy liada. Esta semana ha sido muy facilito, ahora a esperar al viernes y ¡a por el tercero!

2

3 comentarios en “Segundo objetivo acabado

      • Hola Tati!
        Doncs no se com quedará, es la gràcia del Mistery quilt, que et van enviant instruccions i poc a poc vas muntant el quilt. Però el resultat final es una sorpresa. Al inici del projecte et diuen les mides que tindrà i unes directrius, però no tens el patró complert, no se si m’explico. =)
        Està clar que ta d’agradar l’estil de les que ho organitzen i poc a poc es va descobrint el misteri.

        El calendari d’advent el vaig fer així i em va agradar molt el resultat final. A més l’estil de les noies d’authen-tic m’agrada molt i es un projecte gratuït, que normalment la gent se’ls cobra. Ja han fet varios “misteris” i tots m’han agradat, per aixó em vaig apuntar a aquest! Estigues atenta al seu blog i al pròxim t’apuntes! xD

        Un petonàs boniqueta! =D

Responder

